Bercuti di Swiss Garden Damai Laut , Perak


Assalamualaikum w.b.t

Terima kasih sudi singgah di blog saya. Kali ini kami ke Perak ,kenapa?  kerana suami saya suka memancing di Lumut .Kami ke Damai Laut dahulu kemudiannya baru ke
Lumut . Anda boleh lihat di post saya sebelum ini bercuti di Rockbund Fishing di Lumut .Di bawah adalah contoh saya  tempah hotel di Booking.com . Anda boleh muat turun aplikasi ini untuk memudahkan anda.
Ni saya booking tahun lalu.Masa check in boleh tunjuk pada kaunter yang anda telah buat reservation dan boleh buat pembayaran .

Bersih dan kemas 


Kemas dan tersusun 


Gambar di hadapan hotel


Boleh nampak Pulau Pangkor dari pantai

En. Suami 



Selfie dulu yer...

Kami datang ketika ini kolam renang dalam contruction . Disini anda boleh berbasikal ,memanah , berkayak dll .Dari pantai anda boleh lihat Pulau Pangkor .Sekiranya anda ingin kesana , bot ada disediakan. Percutian yang sederhana dengan ketenangan laut , seperti namanya Damai Laut . Terima kasih singggah di blog saya.


  




Comments

Popular Posts